Manager Klantenservice

Solliciteer nu

Manager Klantenservice

FULLTIME· AMERSFOORT

Als Manager Klantenservice zorg jij ervoor dat iedere klant met een glimlach en enthousiasme door jouw team geholpen wordt. Jij bent een ervaren teamleider klantenservice met een heldere visie hoe de juiste balans te vinden tussen coachen op kwaliteit en sturen op resultaat.

Over de functie

Als Teamleider van onze Servicedesk weet jij exact wat er in de energiemarkt speelt en zorg je er samen met je team voor dat je vooroploopt in de veranderende markt. Zo zorg jij ervoor dat iedere consument met een energie gerelateerde vraag bij Gaslicht.com terecht kan. Of het nu om een vraag over overstappen gaat, of om de nieuwste wijzigingen in het Klimaatakkoord of de Miljoenennota.

Gaslicht.com heeft sinds 2021 een nieuw broertje erbij gekregen: Zonnepanelen Zonder Gedoe. Een startup concept waar je samen met een extern installatiebedrijf ook verantwoordelijk voor gaat zijn. Hoe verlopen de adviesgesprekken? Hoe wordt de lay-out van de offerte ervaren door de klant? Vindt een klant antwoord op zijn vraag in de zonnepanelen-content op de website? Hoeveel sales hebben we gedraaid de laatste maand? En zijn de installaties ingepland? Dat zijn een paar zaken die een impressie geven van hoe divers en uitdagend deze functie is. Jij voelt je geroepen om op elk aspect van het offertetraject naar installatie bij te dragen aan de zorgvuldigheid van de afwerking.

Samen met het team (van circa 12 medewerkers in Amersfoort en Groningen) ga je aan de slag om onze klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Je coacht hierbij je collega's, stuurt bij waar nodig en voert verbeteringen in bijvoorbeeld processen door. Ervaring met de energie- en zonnepanelenmarkt is een pre, maar niet noodzakelijk. Je krijgt binnen de functie wel vrijheid om je eigen draai eraan te geven. We zoeken daarom ook iemand die zelfstandig een team kan leiden. 

Wat we zoeken

  • Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau;

  • Je hebt leidinggevende ervaring in een klantcontact omgeving;

  • Je bent ondernemend, oplossings- en resultaatgericht

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent goed in staat prioriteiten te stellen en een helikopterview toe te passen; 

  • Je vindt het leuk om collega's te helpen in hun persoonlijke ontwikkeling;

  • Je bent flexibel en kunt snel schakelen;

  • Je bent sociaal, collegiaal en altijd in voor een een geintje;

  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat we jou bieden

Je gaat aan de slag binnen een jong en hecht team waar altijd ruimte is voor een dolletje. Daarnaast kun je rekenen op: 

  • Per 1 maart kantoor direct naast station Amersfoort (nu nog in Voorthuizen);
  • Marktconform salaris (afhankelijk van ervaring);
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • Pensioenbijdrage;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);
  • Gezellige teamuitjes.

Is je interesse gewekt?

Herken jij je in het functieprofiel en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan via onderstaande button. Je kunt je motivatiebrief richten aan mevrouw Sanne de Jong.

Heb je vragen over het sollicitatieproces of over de vacature? Stuur een mail naar vacatures@gaslicht.com of bel ons op 0342-411355.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.