Word jij ook enthousiast van tevreden klanten? Voor ons label Gaslicht.com zoeken we een collega die klantgericht werkt en sterk is in communicatie.
In onze gesprekken zijn we servicegericht, met een oprechte aandacht voor de klant! Gaslicht.com is niet voor niets door klanten beoordeeld met een 9,6!
Over de functie
Samen met je collega’s vorm je het visitekaartje van Gaslicht.com en zorg je dat de klant naar tevredenheid geholpen wordt. Bij vragen nemen onze klanten met jou contact op via de telefoon, mail, chat of onze social mediakanalen. Dit zorgt voor afwisseling in je werkzaamheden.
Als klantenservice medewerker beantwoord je inkomende vragen van zowel consumenten als MKB’ers bij het vergelijken en het overstappen naar een ander energiecontract. Ervaring met de energiemarkt is een pre, maar niet noodzakelijk. Je collega's zullen je alle ins en outs van de servicedesk en energieleveranciers leren, zodat je een vliegende start kan maken.
Naast de energiemarkt is Gaslicht.com ook aan het stralen in de zonnepanelenwereld. Op de website bieden wij onze klanten de mogelijkheid om duurzaam met hun energie om te gaan door middel van zonnepanelen. Mocht je dit leuk vinden, dan kan je hier binnenkomende vragen over gaan beantwoorden.
Over jou
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
Je bent positief, flexibel en kunt snel schakelen;
Je bent een doener, en werkt proactief.
Je hebt MBO werk- en denkniveau;
Je bent minimaal 24 uur per week overdag beschikbaar, bij voorkeur op maandag, dinsdag, woensdag.
Wat we jou bieden
We zijn een hecht team dat hard werkt en resultaten wil behalen, maar er is ook zeker ruimte voor een dolletje! Daarnaast kun je als klantenservice medewerker rekenen op:
Marktconform salaris (op basis van kennis en ervaring);
Reiskostenvergoeding (vanaf 10 km);
Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
Pensioenbijdrage;
25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);
Gezellige teamuitjes.